Headerbild

Aktiviteter

Utöver underrubrikerna (Klubbkvällar, Veckotävlingar, Grönt Kort, Veteranträffar och FaR) så följ gärna klubbens aktiviteter via kalendern på startsidan.

Klubbkvällar
Medlemskvällar där även allmänhet och personer som är intresserade av att bli medlemmar är välkomna att delta. Under utomhusperioden har klubbkvällarna oftast varit varannan onsdag.

Veckotävlingar
En form av träningstävlingar som spelas varje torsdagkväll under inomhussäsongen. Tävlingen spelas i fyra olika klasser plus ungdom utifrån ditt spelhandikapp. Läs mer om veckotävlingarna.

Grönt Kort
Teoretisk och praktisk utbildning på ca 2,5 timmar för nya medlemmar (gratis) och allmänhet (100 kr). Du lär dig de mest grundläggande spelreglerna, samt spelförståelse och hur du ställer upp med kroppen och klubbfattningen.

Veteranträffar
Träffar/utbyte där det sociala går för själva resultatet. Oftast spelas två varv med fika däremellan. Under utomhusperioden skiftar banorna mellan de klubbar i NV Skåne som ingår i samarbetet. På vinterhalvåret hålls samtliga träffar i Puls arena.

FaR
Vi erbjuder FaR-verksamhet för patienter som fått Fysisk aktivitet på Recept utskrivet.