Säsongsavslutning tipsrundan

2022-09-26 i Nyheter / Nyheter 2022

Tisdagen 27 september kl 13-18 är det dags för säsongens sista tipsrunda. Denna sista gång inomhus och platsen blir Puls arena på Varggatan 17. Prisutdelning kl 16.00.

Sista chansen att gå tipsrunda för denna säsong blir tisdagen 27/9. En timme tidigare än vanligt, d v s kl 13.00 står Janne och Roger redo med tipsrundan på plats i Puls arena.

Lämna in era tipskuponger till Janne.

Kl 16.00 är det prisutdelning med ett digert prisbord.

Som de flesta av er redan känner till så kommer inte Janne Lindell att hålla i tipsrundan nästa år. Vi hoppas ju att den ändå kan fortleva i någon form. Linjen är beredd att vara samordnande förening, d v s hålla samman det hela med kommunikation, kioskservice, ekonomi och avslutningsträff.
För att det ska fungera behöver vi också ca 10-20 värdar/volontärer som kan hålla i värdskapet för 1-2 tipsrundor under säsongen 2023. Gamla tipsfrågor finns att tillgå från Jannes välsorterade arkiv. Kan eller vill man inte vara värd, så finns det även andra uppgifter att bidra med kring tipsrundan.
Vi hoppas få ett antal personer som redan nu i höst säger att man vill hjälpa till. Självklart får dagens tipsrundavärd fri tipsrunda, ett dagskort för bangolfspel (att nyttjas när man vill) samt kaffe och kaka. Om vi - mot förmodan - känner att intresset är alldeles för lågt, så tvingas vi ställa in nästa års tipsrundasäsong.

Välkomna till säsongens sista tipsrunda!

Hälsar,
Bangolfklubben Linjen