Svar på tipsrunda 7 juni 2022

2022-06-08 i Nyheter / Nyheter 2022

Svar på tipsrunda 8 den 7 juni 2022.

På lyktstolpar runt Citadellområdet sitter på tisdagar frågor, något som inbjuder till en skön promenad i den vackra omgivningen.

Tipskonstruktör Janne Lindell laddar för studentfirande, sin egen födelsedag och midsommar innan det är dags för en tur till Spanien. – Jag hoppas att solen finns på någon plats, säger han som tycker att de senaste tisdagarna bjudit på lite väl molntunga citadellpromenader.

I går var det dags för en ny tipsrunda runt Citadellområdet i Bangolfklubbens Linjens regi.
– Nu har vi två tisdagar kvar. Den 21 juni blir sista innan sommaruppehållet. Den 2 augusti är vi sedan igång igen, och går då nio gånger under hösten, säger Janne Lindell och ger oss veckans rätta tipsrad.

images9z8n.png

Välkommen att delta!
Nästa tisdag är det dags igen. 14.00-17.30. Start och mål vid bangolfklubbens kiosk i Badhusparken. Medtag egen penna.