Öppet 8 timmar varje dag

2021-08-16 i Nyheter / Nyheter 2021

När vi nu går in i andra halvan av augusti justerar vi öppettiderna något i likhet med tidigare år. Det är fortsatt generöst öppethållande och vi hälsar alla besökare välkomna mellan kl 12-20 alla dagar i veckan, augusti månad ut.

Hur håller du koll på våra öppettider?

För dig som redan nu är nyfiken på öppettiderna i september, kan vi meddela att det blir fortsatt öppet alla tisdagar (under tipsrundan) mellan 12-18, samt 12-18 den andra helgen i september.

Den första helgen i september spelas KM för klubbens medlemmar och därmed är det endast öppet för allmänhetsspel i slutet på dagarna.

Den tredje helgen i september är det öppet endast vid mycket fint väder och om vi löser bemanningen. Håll utkik i kalendern.

Så långt anläggningen i Badhusparken vid Citadellområdet. Nämnde vi förresten att vi åter öppnar anläggningen (36 banor + café) i Puls arena den 1 september?
Mer info om Linjens Café & Minigolf i Puls arena > > >

Välkomna till Badhusparken i Nyhamn och Linjens Café & Minigolf i Puls arena!

Hälsar, Bangolfklubben Linjen