Tipsrundor runt Citadellet

Tipsrundor runt Citadellområdet 2022

Varje tisdag med start den 19 april till 27 september (med sommaruppehåll) arrangeras tipsrundan runt Citadellområdet.

Info om årets tipsrundor (utskriftsvänlig version, pdf)

Start och slut är bangolfen i Badhusparken och rundan är 1814 meter.

Startavgift är 20 kr, men då ingår kaffe/te. (betalas i kiosken, kort eller swish) Sen får man gärna köpa till vad man vill ha.

Medtag egen penna för att minska eventuell smittrisk. Vi kommer att ha ett start-kort som man fyller i och sparar. 15 sparade kort blir inträdet till avslutningen med ett lotteriden 4 oktober på Puls arena. Vi har sammanlagt 20 aktiviteter.

BGK Linjens klubbstuga kommer att finnas i beredskap för inomhusfika om vädret är dåligt.

Tider Frågorna är ute mellan kl 14-18. Senaste start kl 17.30

Fråga 1 sitter efter bangolfen i riktning mot Strandpaviljongen på en lyktstolpe mot havet.

Rätta svar läggs ut på nättidningen Landskrona Direkt dagen efter, samt på Linjens hemsida (undersida till denna sida)

Info om tipsrundan finns även på stora anslagstavlan i Badhusparken

Fika, mat, glass m m Det finns möjlighet att handla fika/mat m m i bangolfens kiosk.

Arrangör: Bangolfklubben Linjen
Ansvariga: Janne Lindell samt styrelsen