Headerbild

Ungdomsträning

Ta chansen att prova på minigolf/bangolf!

Vill Du prova på att spela minigolf, eller bangolf som det också kallas, är Du välkommen till Badhusparken i Nyhamn (intill Citadellbadet) under sommarhalvåret. Under vinterhalvåret håller vi till på Puls arena (Varggatan 17).

Klubba och bollar får Du låna av oss och instruktörer finns på plats och hjälper Dig med spel- och träningstips.

Vi tränar onsdagar och Du är välkommen att börja träna med oss under hela året (både inomhus och utomhus). Vi samlas kl. 17.00 och ser till att Du får låna en klubba i rätt längd och några tävlingsbollar som är lämpliga för kvällens träning. Träningen varar till kl. 18.00

Vi ser gärna att du spelar i gymnastikskor/sandaler utomhus och kom ihåg att ta med inomhusskor/gymnastikskor att byta om till när du kommer till träningen inomhus.

Du som förälder eller mor- och farförälder är också hjärtligt välkommen till oss. Vi hjälper gärna dig också i mån av tid samtidigt som barnen/ungdomarna tränare. Du får också låna klubba och bollar av oss och prova på utan att det kostar något.

Bangolf är en härlig aktivitet/sport att utöva tillsammans över generationsgränserna. Funderar du på att bli medlem, så hittar du mer info här på hemsidan eller fråga oss i samband med någon träning.

Ta gärna kontakt med oss i förväg om du vill prova på att träna.

Kontakt ungdomsledare/tränare

Å, du, vet du vad? Det är GRATIS att prova tre gånger innan du bestämmer dig!

Vi ses på banorna! Varmt välkommen!